ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی چیست و چه کاربردی دارد ؟


ه منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی، از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود. میخ به وسیله تفنگ میخکوب و از طریق نیروی احتراق باروت شلیک می شود و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود.


نصب انواع پوشش های ایزولاسیون، تور های فلزی، اتصالات موقت و دائمی در کارگاه ها ( به ویژه در حین تجهیز کارگاه )، سیستم های برقی ومکانیکی، دیوار های سبک و دکوراسیون داخلی ( کناف )، همچنین نصب زائده های برشی ( Shear Connector ) و ورق های فلزی در اجرای سقفهای عرشه فولادی ( Metal Deck ) و کامپوزیت، از مهمترین کاربرد های گل میخ و میخ و چاشنی می باشد.


در کارگاه های ساختمانی و عمرانی برای متصل کردن هر نوع قطعه ای به سطوح بتنی از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود.


تفنگ میخکوب برای پرتاب میخ استفاده می شود که به وسیله چاشنی کار می کند و از چاشنی برای پرتاب میخ استفاده می کند.تفنگ میخکوب بهبرق و هوا نیاز ندارد و همه جا امکان استفاده دارد و حتی میخ های ضخیم را هم می تواند پرتاب کند.


انرژی لازم این دستگاه از طریق کارتریج گاز قابل اشتعال تامین می شود که یک باتری، نیروی الکتریکی برای اشتعال را فراهم می کند و نیروی حاصل ازاحتراق میخ را پرتاب می کند و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود.

پیچ سرمته


جهت اجرا و نصب ساندویچ پانل از اتصالات پیچی استفاده میگردد . پیچ های ساندویچ پانل بر اساس طول دسته بندی می شود که شامل پیچ سرمته 2 اینچ ، پیچ پانل سرمته 3 اینچ ، پیچ سازه سرمته 4 اینچ ، پیچ سرمته 5 اینچ و پیچ سرمته 6 اینچ میباشد . این پیچ ها دارای 4 بخش میباشد . بخش اول سر پیچ است که بصورت شش ضلعی میباشد که آچار بوکس نمره 10 به آن میخورد ، بخش دیگر انتهای پیچ است که بصورت مته ای شکل است که خود پیچ به تنهایی ساندویچ پانل و پروفیل زیرسازی را سوراخ میکند ، بخش سوم رزوه های پیچ است و بخش چهارم واشر که پس از سفت کردن پیچ واشر بخش سوراخ شده را پر خواهد کرد .

پیچ های سرمته مخصوص نصب ساندویچ پانل شامل یک عدد پیچ فلزی با روکش گالوانیزه میباشد که دارای یک عدد واشر در قسمت ابتدایی است و این واشر باعث آب بند شدن قسمت سوراخ شده پانل می گردد . در گذشته با استفاده از پیچ کرپی این کار انجام میشد که با ورود این محصول به بازار کرپی از رده خارج شده و جای خود را به پیچ سرمته واشر دار گالوانیزه داده است . 

قیمت ناودانی

ناودانی ها یکی دیگر از مشخصات صنعتی و ساختمانی باز است که شکل U یا شکل C دارد و از یک قالب در وسط و دو عمود بر طرفین تشکیل شده است ، زاویه این بالها با توجه به نوع و رفتار آن متفاوت است ناودانی ترتیب این است که اگر بالها به موازات گلو باشند ، شکل گلو مطابق استاندارد UPE تولید می شود ، اما اگر بال مخروط باشد ، یوشکل استاندارد UPN است.

برای اطلاع از قیمت ناودانی به وبسایت فولاد فیدار مراجعه نمایید.


انواع ناودانی ها به روش تولید


از این نظر ، ناودانی ها بسیار شبیه به گوشه ها هستند ، یعنی در دو دسته Fabric Stud و Percy Stud طبقه بندی می شوند. ناودانی های فشار از تغییر شکل ورق فولادی توسط دستگاه پرس یا به اصطلاح ماشین های چرخشی ساخته می شوند ، اما در ناودانی های فولادی کربن ابتدا شفت های فلزی کربن ابتدا از خط تولید جدا می شوند و سپس در معرض عملیات نورد سرد یا نورد قرار می گیرند. رولت داغ محصولات هر فرآیند است و در دو نوع ناودانی سرد و ناودانی های گرم نورد ارائه می شود.


انواع ناودانی ها بر اساس ظاهر


دودکش با ظاهر ساده و دودکش های شبکیه ای به دو نوع دودکش تقسیم می شود. ماده اصلی تولید هر دو نوع ، ورقهای گرم است که با استفاده از گالوانیزه سرد یا گرم براساس نیاز و کاربرد تولید می شود ، اما در اندازه و اندازه و وزن متفاوت است. هستند. دودکش های ساده اکثرا در اندازه های 8 تا 16 ساخته می شوند و دارای ارتفاع بین 30 تا 400 میلی متر هستند و بیشتر به عنوان پایه ای برای ساخت پل ها ، چارچوب ها ، اسکلت کامیون ها و تجهیزات دریایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل شکل بدنی خاص آن ، وزن کمتری دارد و از این رو بیشتر در تقویت سازه های فلزی سبک استفاده می شود که در آن وزن سبک یک جزء مهم است.

قیمت پروفیل های آلومینیومی

قیمت پروفیل های آلومینیومی در انواع مختلف در لیست زیر قابل مشاهده است. نرخ پروفایل های تولید شده توسط بهترین کارخانه ها و مارک ها به محض تغییر در جدول به روز می شوند. هنگام انتخاب نمایه آلومینیومی مناسب برای سازه ، باید در نظر بگیرید:


در طراحی سازه ها با استفاده از پروفیل های آلومینیومی ، آلیاژ تشکیل دهنده و روش ساخت محصول فاکتورهایی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این عوامل تأثیر مستقیمی بر کیفیت و قیمت پروفیل های آلومینیومی داشته و بدون شک نقش مهمی در هزینه های جاری و قابلیت اطمینان سازه ایفا می کند.


البته در انتخاب پروفایل مناسب ، کارشناسان آنلاین آهن با شماره 02154712 همراه شما خواهند بود و می توانید از تجربه شرکای ما در انتخاب و خرید کالای مورد نظر خود استفاده کنید.

انواع مختلفی از پروفیل آلومینیوم صنعتی و ساختمانی با آلیاژهای سری 6000 و 7000 در ابعاد و ضخامت های مختلف و خدمات برش برای سازه ها و آلیاژهای مختلف می تواند بصورت آنلاین از طریق آهن ارائه شود.

این محصول فولادی توسط شعبه و کیلو از شرکت تهران و کارخانه اراک و اصفهان بارگیری می شود.

قیمت لوازم داربست


در زیر قیمت لوازم جانبی داربست از جمله: رابط 17 سانتی متر ، داربست مغزی ، بست پیچ تک ، H قلاب ، گردنبند ، گیره داربست سنگین ، رابط 20 سانتی متر ، گیره داربندی.

اتصالات ، مارک: اتصال دهنده های داخلی ایران ، اتصال دهنده های فلزی ، سازنده های فلزی و غیره در صورت درخواست موجود است. سفارش و فروش انواع لوازم جانبی داربست ، تجهیزات و لوازم جانبی مانند اتصال دهنده های مارپیچی سبک و سنگین ، اتصالات ، غلات ، بست های گردن ، اتصال دهنده های H را از مارک های مختلف دریافت کنید و به شرط اینکه برند اصلی باشد. انواع تجهیزات داربست بسته به نیاز مشتری توسط برندهایی همچون ایران باست ، استیل بیز و استیل ساز در مقادیر سفارشی تولید و عرضه می شود. ما بهترین تخفیف را برای تخلیه شما ارائه می دهیم.


راهنمای خرید


پس از استعلام قیمت محصول خود ، کارشناسان آنلاین فروش آهن قیمت و مشخصات محصول ، شرایط پرداخت ، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پیش فاکتور به شما اعلام می کنند. با تأیید پرداخت ، واحد باربری و لجستیک آنلاین سفارش بارگیری و ارسال را دریافت می کند. و پس از تأیید قیمت اجاره توسط مشتری ، طبق برنامه اعلام شده ، تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری.


چند نکته در هنگام خرید


- مشخصات و مشخصات هر محصول از جمله نوع ، اندازه ، حالت ، استاندارد ، محل بارگیری و تحویل (کارخانه یا شرکت) ، واحد ، قیمت هر واحد و همچنین تاریخ و زمان آخرین بروزرسانی در لیست قیمت ها ذکر شده است .