قیمت ناودانی

ناودانی ها یکی دیگر از مشخصات صنعتی و ساختمانی باز است که شکل U یا شکل C دارد و از یک قالب در وسط و دو عمود بر طرفین تشکیل شده است ، زاویه این بالها با توجه به نوع و رفتار آن متفاوت است ناودانی ترتیب این است که اگر بالها به موازات گلو باشند ، شکل گلو مطابق استاندارد UPE تولید می شود ، اما اگر بال مخروط باشد ، یوشکل استاندارد UPN است.

برای اطلاع از قیمت ناودانی به وبسایت فولاد فیدار مراجعه نمایید.


انواع ناودانی ها به روش تولید


از این نظر ، ناودانی ها بسیار شبیه به گوشه ها هستند ، یعنی در دو دسته Fabric Stud و Percy Stud طبقه بندی می شوند. ناودانی های فشار از تغییر شکل ورق فولادی توسط دستگاه پرس یا به اصطلاح ماشین های چرخشی ساخته می شوند ، اما در ناودانی های فولادی کربن ابتدا شفت های فلزی کربن ابتدا از خط تولید جدا می شوند و سپس در معرض عملیات نورد سرد یا نورد قرار می گیرند. رولت داغ محصولات هر فرآیند است و در دو نوع ناودانی سرد و ناودانی های گرم نورد ارائه می شود.


انواع ناودانی ها بر اساس ظاهر


دودکش با ظاهر ساده و دودکش های شبکیه ای به دو نوع دودکش تقسیم می شود. ماده اصلی تولید هر دو نوع ، ورقهای گرم است که با استفاده از گالوانیزه سرد یا گرم براساس نیاز و کاربرد تولید می شود ، اما در اندازه و اندازه و وزن متفاوت است. هستند. دودکش های ساده اکثرا در اندازه های 8 تا 16 ساخته می شوند و دارای ارتفاع بین 30 تا 400 میلی متر هستند و بیشتر به عنوان پایه ای برای ساخت پل ها ، چارچوب ها ، اسکلت کامیون ها و تجهیزات دریایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل شکل بدنی خاص آن ، وزن کمتری دارد و از این رو بیشتر در تقویت سازه های فلزی سبک استفاده می شود که در آن وزن سبک یک جزء مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد