لوله کاروگیت به چه منظوری استفاده میشود؟

لوله کاروگیت یکی از انواع لوله  فاضلاب است که دارای ظاهر شیار دار و سطح داخلی زرد و صاف و صیقلی در کارخانه در اندازه های 110 میلی متر تا 3000 میلی متر تولید میشود.

لوله های ساخته شده از پلی اتیلن ، به دلیل عدم امکان نشت ، پوسیدگی ، نصب آسان و مقاومت در برابر حرکت و فشار خاک ، حدود نیم قرن پیش مورد استفاده قرار گرفته است. معروف است

لوله های کاروگیت برای استفاده در شبکه های بدون فشار (گرانش) طراحی شده اند و حداکثر فشار طراحی آنها 1.5 بار است. لوله های کاروگیت در عین داشتن مقاومت حلقوی بالا ، وزن کمتری نسبت به لوله های پلی اتیلن فاضلاب دارند.

لوله های کاروگیت اغلب در مکانهایی استفاده می شوند که انعطاف پذیری ، استحکام و دوام مهم است

ساختار لوله فاضلاب پلی اتیلن

لوله کاروگیت نوعی لوله پلیمری است ، اما ساختارش در مقایسه با سایر لوله های پلیمری متفاوت است و بدنه بیرونی آن شکل دایره ای دارد.این لوله ها دارای شیارها و برآمدگی های موازی در سطح خود هستند و برای صافی و عدم خوردگی با موارد شیمیایی روی سطح داخلی پوشانده شده اند.

لوله استاندارد

استاندارد جهانی لوله ها و اتصالات پلی اتیلن ، DIN 16961 ، استانداردی است که از قدرت لوله ای راه راه در کاربردهای طولانی مدت صحبت می کند. این استاندارد برای لوله های دفن طراحی شده است که تحت فشار نسبتاً بالایی قرار می گیرند. ISO 9969 برای آزمایش روشهای آزمایش فشار حلقوی یک لوله در کوتاه مدت استفاده می شود.

انعطاف پذیری دایره ای لوله راه راه در EN 1446 شرح داده شده است. بر اساس این مرجع ، تغییرات دیواره لوله راه راه در برابر تنش ، ضربه ، کشش ، فشار و خم شدن مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لوله پلی اتیلن دو جداره بعد از تنش محیطی بتواند به حالت اولیه خود بازگردد ، دارای حالت ایده آل و استاندارد اشت.

 شرایط به آزمایشات کنترل کیفیت و نحوه انجام آنها برای لوله های راه راه در استاندارد EN 13476 بیان شده است. به طور کلی ، حداقل فشار حلقوی برای یک لوله بزرگ راه راه 31.5 kN / m2 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید. 

خرید لوله کاروگیت سداب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد