پروفیل آبرو

ابعاد پروفیل های معروف برای تولید انواع مختلف سقف ، در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. این پروفیل ها به دو شکل یک طرفه و دو طرفه ساخته می شوند و هر یک از این دو شکل خاصیت و کاربرد خاصی دارند. ابعاد عمومی مشخصات شهرت شامل موارد زیر است:
ضخامت مشخصات اعتبار: از 2 تا 3 میلی مترطول مشخصات نیمرخ: 6 مترقد: 16 سانتی متر (در ابعاد مختلف متفاوت خواهد بود).

وزن مشخصات اعتبار:

 ضخامت ،

 طول و وزن این پروفیل آبرو با توجه به یک طرفه و دو طرفه بودن تغییر می کند.

 اما معمولاً بیش از 70 کیلوگرم است.توجه: ابعاد ذکر شده اندازه تقریبی نمایه است. در شرایط مختلف ، به عنوان مثال به درخواست مشتری ، این مشخصات در ابعاد دیگر تولید می شود.
پروفایل های اعتبار دقیقاً همان چیزی است که به عنوان ناودانی شناخته می شود. از این پروفیل برای هدایت و تخلیه آب باران یا برف در انواع سقف ها به ویژه سقف های شیروانی استفاده می شود.
برنامه های نمایه های شهرتبرنامه ها-پروفایل ها-اعتبار
مهمترین کاربرد پروفیل ها کنترل ، جمع آوری و انتقال آب باران ، برف یا هر نوع مایعات دیگر از سقف پایین ساختمان است. برنامه های نمایه های معروف شامل موارد زیر است:
اتصال بر روی پانل های سقف ساندویچانواع سقف شیروانی و غیر شیروانیانواع سقف های پارکینگ و پارکینگ برای کنترل جریان آبانواع محیط های فرآوری مانند مرغ ، گلخانه و دامساخت درهای چوبی و امیدوار کنندهاز چه ورقهای پروفیل ساخته شده است؟پروفیل های یک طرفه و دو طرفه با انواع مایعات سرو کار دارند. اگر اهل صنعت فلز هستید ، به خوبی می دانید که فولاد و آهن مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت و آب دارند. این عناصر فلزی همیشه زنگ زده و خورده هستند.
به منظور افزایش مقاومت محصولات فولادی در برابر رطوبت ، از راه حل ها و روش های مختلف استفاده می شود. یکی از متداول ترین آنها ورق های فولادی گالوانیزه یا "روکش" است. ورق های مورد استفاده در این روش به عنوان ورق گالوانیزه شناخته می شوند.
پروفیل های شهرت بر اساس کاربردشان از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند. جالب است بدانید که برخی از این پروفیل ها از ورق های با کیفیت بالاتر ساخته شده اند. در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و خوردگی خواهند داشت.