ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی چیست و چه کاربردی دارد ؟


ه منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی، از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود. میخ به وسیله تفنگ میخکوب و از طریق نیروی احتراق باروت شلیک می شود و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود.


نصب انواع پوشش های ایزولاسیون، تور های فلزی، اتصالات موقت و دائمی در کارگاه ها ( به ویژه در حین تجهیز کارگاه )، سیستم های برقی ومکانیکی، دیوار های سبک و دکوراسیون داخلی ( کناف )، همچنین نصب زائده های برشی ( Shear Connector ) و ورق های فلزی در اجرای سقفهای عرشه فولادی ( Metal Deck ) و کامپوزیت، از مهمترین کاربرد های گل میخ و میخ و چاشنی می باشد.


در کارگاه های ساختمانی و عمرانی برای متصل کردن هر نوع قطعه ای به سطوح بتنی از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود.


تفنگ میخکوب برای پرتاب میخ استفاده می شود که به وسیله چاشنی کار می کند و از چاشنی برای پرتاب میخ استفاده می کند.تفنگ میخکوب بهبرق و هوا نیاز ندارد و همه جا امکان استفاده دارد و حتی میخ های ضخیم را هم می تواند پرتاب کند.


انرژی لازم این دستگاه از طریق کارتریج گاز قابل اشتعال تامین می شود که یک باتری، نیروی الکتریکی برای اشتعال را فراهم می کند و نیروی حاصل ازاحتراق میخ را پرتاب می کند و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد