ورق Shadowline چیست؟

ورق Shadowline یا Shadowline یکی از زیباترین طرح های موج دار ورق شیروانی است. طراحی Shadowline یک طرح کلاسیک ذوزنقه ای است که در ابتدا در یک ساندویچ پانل اجرا می شد ، اما با افزایش تقاضا برای طراحی ، استفاده از آن روز به روز گسترش یافته و در سقف های مختلفی به مرحله اجرا در آمده است. با توجه به تعداد کنگره های صفحه طراحی Shadowline و راندمان مفید آن ، این ورق به یکی از محبوب ترین طرح های سقف راه راه تبدیل شده است.

قیمت ورق Shadowline کمی بالاتر از قیمت ورق گالوانیزه است ، اما از نظر زیبایی و طراحی از نظر ورق های دیگر بسیار مناسب است و ساختمان ها را از حالت سنتی خارج می کند. علاوه بر ورق Shadowlin ، ورق Andoline نیز وجود دارد که بر خلاف ورق Shadowline است.

ورق های Shadowline بین 0.5 تا 0.7 میلی متر ضخامت دارند و به دلیل زیبایی ، سبکی و قیمت مناسب در اکثر سقف های شیب دار استفاده می شوند. ورق های شادولاین را می توان در رنگ های سفید ، قرمز ، خاکستری ، زرد ، آبی ، سبز و غیره تولید کرد که در بالای یکدیگر به شکل همپوشانی قرار می گیرند و توسط پیچ ها تقویت می شوند. البته لازم به توضیح است که خود ورق عایق بندی نشده است و باید از عایق هایی از قبیل پشم شیشه ، فوم xps یا پلی استایرن eps استفاده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد