قیمت نبشی


در این بخش از سایت می توانید قیمت انواع کارخانه ها و قیمت انبارها را مشاهده کنید ، در این بخش شما می توانید بهترین قیمت ها و متنوع ترین محصولات را مشاهده کنید ، علاوه بر این که نبشی ها مانند سایر محصولات روزانه می توانند تغییر کنند برای بسیاری از افراد جهت در دسترس بودن و قیمت های نهایی این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

قیمت های نبشی معمولاً ارتباط بسیاری با موارد زیر دارد: قیمت شمش اولیه ، نوسانات قیمت دلار و همچنین قیمت ورق ، بنابراین قبل از خرید این محصول قیمت کالاهای گفته شده و همچنین طول و ضخامت کاربردی که در نظر دارید در نظر داشته باشید. .


انواع نبشی موجود در بازار

نبشی ها بسته به کاربردی که می خواهید انتخاب کنید ، در ضخامت ها و طول های مختلف در بازار ایران وجود دارد. متداول ترین انواع این محصول در بازار انواع 6 و 12 متری هستند که بیشترین کاربرد را در ساخت دارند.


نبشی استیل ضد زنگ

نسبت به انواع دیگر بسیار مقاوم در برابر خوردگی است و برای اجرای سازه هایی که نیاز به مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند استفاده می شود.


فولاد ضد زنگ

اگر در حال کار روی پروژه ای هستید که در معرض عواملی مانند نمک ، آب و مواد شیمیایی قرار دارد ، باید از این نوع استفاده کنید. توسط نورد گرم تولید می شود و مقاومت بالایی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد